
Ada bagus jugak diadakan perhimpunan keluarga bagi kakitangan ni,bukannya apa kekadang kat opis tuh hanya terhad kenal kepada among staff ajer..melalui hari kelurga ni boleh ler jugak kenal anggota keluarga memasing...hahha,kal
i ni aku join family day tapi tak der ler grand sangat tapi ok ler kalo nak konsep santai n rileks rileks
lokasi yang dipilih ialah Pekan Sembilang kuala Selangor,.Pantai Indah Seaview Resort.actually tempat ni tak der menarik sangat,ianya tepi pantai tapi tak leh mandi,faham ajer ler pantainya berlumpur,tapi yang best kat sini dekat ngan pantai remis..kepada sesapa yang suka makan kerang n yesss mentarang leh ler singgah sini...
Monday, April 20, 2009
Family day...
Posted by Rafiqi at 5:27 PM 1 comments
Wednesday, April 8, 2009
Do not know to write
Dah lama tak update blog ni..actually tak banyak program yang aku buat,but i dont know i feel somethings playing in my mind..may be i crush on someone..hahahha,its come without my any alert but its come too...i really dont want going czary thinking about that matter..i juz want let go that feeling keep away from by my side.
Posted by Rafiqi at 1:24 AM 4 comments
Subscribe to:
Posts (Atom)