
Rancangan ini antara reality tv yang paling lama bertahan selain The Apperentices,rasanya dah nak masuk cycles ke 13 dah...ermm tapi best rancangan ni, reality tv ni adalah idea dari kak tyra bank ahaks..memang vogue the vass kak tyra ni.skrang idea rancangan ni dah di tiru sebab dah kuar britain next top model dan Australia Next Top Model,rasanyer mesia pun nak tiru,tapi mesti tak lepas kot..rancagan terlalu kebaratan..sexissss sangat..agaknya kalo mesia buat sapa nak jadik judges eks...kalo dapat Nasha Aziz ke mesti meletop kan..hehhe,agaknya Mrs Jay di peganga oleh Azwan Ali..fuh mesti gempak..hehehhe.
Sunday, November 30, 2008
American Next Top Model
Posted by Rafiqi at 7:41 PM 1 comments
Thursday, November 27, 2008

Dalam bebanyak realiti tv..ini pun salah satu rancangan program yang memang aku minat giler...ye ler bukan senang siot nak dok dalam hutan dahtuh kena makan apa yang ada,tak mandi,busuk dan kena buat macam macam task kena buat.rasanya citer dah masuk musim ke12..last dia buat kat china.
Posted by Rafiqi at 7:48 PM 1 comments
TARA season 3

Errmm.....ni pun one of my peberet reality tv programme..memang syok layan siri yang memang menguji ketahanan fizikal dan mental ni..yang best bila Alan cakap u are the last team arrived and u are eliminated from this racing....wuhhh syahdu tuh,team malaysia dah jadik jore masa 1st season dulu..2nd season dapat 1st runner up cuma TARA yang ke3 je dapat no 3..tapi ok ler...aku memang suka team dari mesia ni...penuh semangat juang..hehheh
Posted by Rafiqi at 7:36 PM 1 comments
prison break
Ni lagi satu peberet tv program.siri tv ni dah masuk season yang ke 4 dah!!..kalo musim pertama kita tengok bagaimana scotfield berusaha untuk mengeluarkan abang dia dari penjara fox river dengan pelbagai cara dan akhirnya berjaya ,time musim kedua lak kita tengok camner usaha dia menloloskan diri dari setiap untuk menangkap dia balik sampai hujung episod time si scotfield lak kena tahan kat penjara sona di Panama...musim ke empat sure gempak punyer sebab kali ni si scotfield menburu company dah bunuh awek dia....uuhhhh tak sabar nak nunggu nie.
Posted by Rafiqi at 7:11 PM 0 comments
Favourite TV program

siri heroes kini kembali mengisi masa dan menbuat aku tertunggu setiap minggu,siri ini dah masuk musim ketiga selepas kejayaan musim yang sebelumnya,cerita ni memang best giler.Musim ke tiga ni lagi syok,sebab makin ramai yang dah ada supernatural power dan penambahan watak watak baru.Kalo sesapa nak layan,tengok kat channel star world kat astro,setiap khamis jam 10.00 malam.
kalo sesapa yang dah layan citer ni sebelum ni,sure takkan terlepas setiap episod dalam season kali ni,kot ada sesapa yang dah terlepas season.dont worry boleh dapat full episod season lepas kat kedai kedai DVD ..memang dah ada kat pasaran.
Posted by Rafiqi at 6:54 PM 0 comments