CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, February 10, 2009

le Tour de Langkawi...

Meriah sekali




Peserta Berlepas






Pecah le pulak Pic ni




Ada kena Mengena ke Burung ni




Ada Jual Scotters




Penaja Juga ni WALD GTi






Sponsor Utama







baru baru ni acara tahunan bagi le Tour de Lngkawi bagi stage yang kedua telah diadakan di dataran justice putrajaya,aku pun berkesempatan ler datang.orang ramai memenuhi ruang di putrajaya bermula jam 8 pagi lagi walaupun majlis akan bermula pada jam 10 pagi..meriah jugak ler suasana,aku ni tak der ler minat sangat ngan acara ni cuma saje tengok tengok ajer...ye ler acara ni termasuk dalam kalendar tahunan bagi kementerian perlancongan...selain pelumba basikal terdapat juga booth yang dibuka pada orang ramai,so boleh ler dapat sikit sikit info

1 comments:

Arash Libra said...

'meriah sekals' & 'burung' itewww double meaning sgt!! ahaks! coii