
Peserta Berlepas
Pecah le pulak Pic ni

Ada kena Mengena ke Burung ni

Ada Jual Scotters
Penaja Juga ni WALD GTi
Sponsor Utama
Ada kena Mengena ke Burung ni
Ada Jual Scotters
Sponsor Utamabaru baru ni acara tahunan bagi le Tour de Lngkawi bagi stage yang kedua telah diadakan di dataran justice putrajaya,aku pun berkesempatan ler datang.orang ramai memenuhi ruang di putrajaya bermula jam 8 pagi lagi walaupun majlis akan bermula pada jam 10 pagi..meriah jugak ler suasana,aku ni tak der ler minat sangat ngan acara ni cuma saje tengok tengok ajer...ye ler acara ni termasuk dalam kalendar tahunan bagi kementerian perlancongan...selain pelumba basikal terdapat juga booth yang dibuka pada orang ramai,so boleh ler dapat sikit sikit info

1 comments:
'meriah sekals' & 'burung' itewww double meaning sgt!! ahaks! coii
Post a Comment