CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, February 18, 2009

Santai Petang


Ni alat Untuk Kempis Genduttt




Ni nama dia SKY WALKER

Ahaks...pic ni lupa nak rotate lak.


Dari hari ke hari aku rasa berat badan aku asik naik aje..aku pun taktau ler kenapa,tapi aku rasa ganjakan usia adalah faktor yang tak boleh ditolak ketepi menyebabkan kadar metabolisme rendah hahah..reason ler tuh..tapi memang ye pun..dah kertu.
Kadang ada juga usaha aku cuba buat xtvt berpeluh waktu petang n cuti hujung minggu.Errm..baru baru ni aku ke tempat selalu pi jogging,ermm dah ada sikit perubahan ler.Kat sana disediakan equipment senaman tapi konsep outdoor..ermmm bagus jugak nie..ala-ala pi fitness centre tapi outdoor..hahhahha..insyallah azam aku untuk pakai saiz 29 balik boleh tercapai ni...hehehhe..

1 comments:

Arash Libra said...

sign of aging katanya! ahaks!