CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, November 27, 2008

Favourite TV program


siri heroes kini kembali mengisi masa dan menbuat aku tertunggu setiap minggu,siri ini dah masuk musim ketiga selepas kejayaan musim yang sebelumnya,cerita ni memang best giler.Musim ke tiga ni lagi syok,sebab makin ramai yang dah ada supernatural power dan penambahan watak watak baru.Kalo sesapa nak layan,tengok kat channel star world kat astro,setiap khamis jam 10.00 malam.
kalo sesapa yang dah layan citer ni sebelum ni,sure takkan terlepas setiap episod dalam season kali ni,kot ada sesapa yang dah terlepas season.dont worry boleh dapat full episod season lepas kat kedai kedai DVD ..memang dah ada kat pasaran.

0 comments: