CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, November 27, 2008

prison break


Ni lagi satu peberet tv program.siri tv ni dah masuk season yang ke 4 dah!!..kalo musim pertama kita tengok bagaimana scotfield berusaha untuk mengeluarkan abang dia dari penjara fox river dengan pelbagai cara dan akhirnya berjaya ,time musim kedua lak kita tengok camner usaha dia menloloskan diri dari setiap untuk menangkap dia balik sampai hujung episod time si scotfield lak kena tahan kat penjara sona di Panama...musim ke empat sure gempak punyer sebab kali ni si scotfield menburu company dah bunuh awek dia....uuhhhh tak sabar nak nunggu nie.

0 comments: