
Dalam bebanyak realiti tv..ini pun salah satu rancangan program yang memang aku minat giler...ye ler bukan senang siot nak dok dalam hutan dahtuh kena makan apa yang ada,tak mandi,busuk dan kena buat macam macam task kena buat.rasanya citer dah masuk musim ke12..last dia buat kat china.
Thursday, November 27, 2008
Posted by Rafiqi at 7:48 PM
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
1 comments:
my fav too...huhu
Post a Comment