CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, January 20, 2009

American Idol Season 8




Hello guys..those yang memeng mengikuti realiti tv yang paling ramai ditonton di seluruh dunia ini..dont forget..its back for a new seasons,Kalau sesaon lepas David Cook yang menang walau ramai yang frust sebab menjangkakan David Archuleta yang akan menang.American kali muncul lagi untuk mencari bakat baru yang bakal tercipta..

3 comments:

Arash Libra said...

wah promote giteww..kelez!! jgn lupa lontaran vocal sabtu nih!! kikiki

Anonymous said...

ai, minggu lepas dah lontarkan vokal, minggu ni pegi lagi.. memang taraf DIVA ni.. hu3.. kak dibah ke??
wah gitu..

Arash Libra said...

konsep?? motif??