CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, January 27, 2009

CUTI CNY

waktu air surut
macam2 ragam

ramai yang bukak khemah

ni keadaan jalan kat sana

Bagi kebanyakan orang lain mesti seronok kan,maklumlah cuti pada chinese New years tahun ni lama,sebab bersambung selama 4 hari.dah tentu yang balik kampung,aku lak malas nak balik kampung,bukannya apa sebab dah banyak kali sangat aku balik kampung bulan ni,so aku plan nak lepak kat kl jer ler...sabtu ok ler..ada gak benda nak buat tapi dah masuk isnin aku dah bosan tatau nak buat apa.Aku pun plan ler nak pi Port Dickson .ermmm sajer jer,..ni pun kira ad hoc punyer program..pepagi senin tuh aku gerak..masa kat highway seremban tuh aku tengok jalan macam busy jer..banyak kenderaan.lepas tol port dickson aku tengok keta makin banyak menghala ke sana.oooo aku pikir mungkin ramai yang turun ke PD kot nak bercuti..Aduh..sekali tuh sampai kat simpang nak ke pekan PD ngan menghala ke Teluk Kemang jammmmmm giler..sampai dia terpaksa tutup kepada kenderaan untuk masuk sebab dah conjusted sangat.Aku pun patah ke pekan PD,bagi aku kalo tak dapat tempat yang luas dapat dok tepi pantai pun ok gak..tapi aduhhh ramai giler orang..sepanjang pantai rumah yang berkhemah...rasa cam sia sia je pi sana..dah ler redah jam pastu tak leh nak lepak lak tuh.....haru haru...

2 comments:

Arash Libra said...

cian ko..dah nasib badan..apo nak buek! ado! huhu

sweetgaldreamz said...

xjupe plak kt pd