CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, January 1, 2009

Selamat Datang 2009




Restorant Gulai Wangi di Restorant Jejantas Air Keruh



lip lap diam tak diam 2008 dah pun melabuhkan tirainya dan 2009 pun menjengah tiba..(gitooo statement)..ermmm ada cita cita yang tercapai dan ada cita cita yang masih belum terlunas namun aku rasa segala kemanisan dan kepahitan yang dilalui setiap orang pada tahun lepas ianya merupakan satu yang menbawa kepada pengalaman untuk lebih matang dalam menjalani hari mendatang.Aku rasa kalo citer pasal sambutan tahun baru,aku rasa tak der apa yang nak diraikan sangat..cuma teringat usia yang semakin meningkat dan masih banyak tuntutan hidup yang masih belum terlunas,cuma bila teringat tahun merupakan cuti umum aku rasa bagus jugak buat plan.Tahun ni aku mencuba sesuatu yang baru,driving sepanjang malam ke mana mana destinasi sambil lepak kat mana mana hentian..ermmm so dari kl aku driving ke Melaka..hahaha...hanya jenjalan dan menikmati suasana malam dan lepak kat hentian rehat..ermmm best jugak dari satu hentian ke satu hentian aku berenti dan hang up.kira kira jam 3 pagi baru aku balik..tapi idea camni memang best jugak..kalo gerak ramai sikit..mungkin lagi best..

3 comments:

Arash Libra said...

eee bestnya..syok ler jln² camni..i lepak Bkt Permai, Ampang jer..tp x laku gak..**matilah statement! ;P

Anonymous said...

tetap nak expose gak..
coi..

Anonymous said...

macam citer 7 perhentian plak citernye.. coi..