CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, December 15, 2008

Cuti hujung minggu baru ni aku amik kesempatan untuk layan movies baru kat cinema,dok tengok tengok yang ngah showing..aku rasa citer transpoter ni ler yang aku agak boleh layan,so aku pi kat TGV Mines Wonderland,sebab kat sini tak ramai orang,so tak takyah ler nak que panjang.Errrmm..bagi sesapa yang dah tengok transporter 1 and 2,dont misses up to watch this sequel.citer ni penuh aksi..dari mula sampai abis memang cemas jer.kali ni dia ada misi baru..menbawa anak kepada menteri yang diculik dalam penjanjian pembuangan toksik.Jason statham dalm filem ni cukup seksi...asik bukak baju jer.nway sapa yang nak layan citer memang tak dinafikan memang best dalam aku boleh bagi 4 bintang

0 comments: