CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, December 30, 2008

Layan hindustan Movies

Rab Ne Bana Di JOdi
Actually dah lama jugak aku tak layan citer hindustan ni,maklumlah payah nak cari kawan yang kaki hindi movies dah tu tak banyak cinema yang tayang citer hindi ni.Aku ada terbaca komen dalam paper dan tengok kutipan untuk filem ni macam ok jer..so aku pun teruja jugak ler nak tengok,so aku pun booking ler citer ni kat mid valley.tau aje ler kat mid valley tuh kalo tak booking dan main walk in ajer,qeu panjang berjela.tapi ok ler akkhirnya aku dapat satu tiket.
Citer ni amik masa kira 2 jam47 minit...lama siot.Errm...jalan citer ni menarik jugak sebab ada kelainan,ia berkisar tentang ikatan perkahwinan yang bukan atas dasar cinta kat sini diorang cuba untuk menyemai cinta,dengan karekter yang berbeza sekali dengan perempuan...oppss lupa lak nak citer.filem ni arahan pengarah terkenal bollywood YAsh Chopra dan di lakonkan oleh Datuk Shah Rukh dan heroin dia pelakon baru Anushka Sharma(chanteq dia ni)..dalam citer ni yang paling aku suka ialah watak yang dibawa SRK ada dua...sorang lelaki yang nude yang serba sederhana dan seorang lagi yang ranggi...tapi Tabik kat SRK dia memang kelas dalam bawak watak dia...best bangat..hehheh..nway sesapa yang tak suka citer hindi..no comment ler.

1 comments:

Arash Libra said...

teringat ab ab laut chale..wakakaka