CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, December 8, 2008

Dinner at Yankies bangi















Ini hanya gambar ehsan


Tatau kenapa malam tuh rasa nak kuar aje...so dok fikir fikir ngan sapa nak kuar tibalah la idea nak call kawan ajak makan..yeler dah lama tak jumpa dan mungkin boleh borak borak sambil lepak,nasib baik kawan free dan kitarunk pun set tempat nak jumpa dan kat mana,mula tuh tak tau nak pi lepak mana.tapi kendian kita orang decide nak lepak kat rimbun klasik di bandar baru bangi..kira kira jam 9 aku drive ke bangi..errmmmm tapi malang lak nasib sebab semua kedai makan tutup,maklumlah esok raya diaorang pun nak beraya jugak..heheh.ok ler sebab dah janji so tunggu ler kawan tuh sampai...dalam 15 minit baru diaorang sampai...ermm dia datang 2 orang dan katanya kena tunggu kawan sorang lagi dari bangi,selepas semua sampai kitaorang pun pi ler jenguk kat yankiess ..ermm nasib baik bukak pulak...hehhe..kitaorang pun lepak ler sini sambil borak2..lama jugak dalam kul 11 lebih baru nak balik..actually aku dah banyak kali jugak datang sini,kat sini suasana makan dia unik sikit..konsep makan kampung ler ..ada rumah rumah yang dibina kat atas dan makan bersila..ok ler...makanan dia pun okay jugak..sedap ler..hehhe..

2 comments:

sweetgaldreamz said...

BES NYE...OWNER DIE MELAYU ERK..
IGTKN CINE..
NAK GI LA NNT.

Arash Libra said...

teringat masa kita g dulu..then i pun ada g for 2nd round..huhu..