CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, December 11, 2008

layan movies


The day the earth stood still...ermm gitew ler title movies terbaru yang ngah hangat kat pawangan pawangan..aku pun tak lepas peluang ler layan citer ni...citer ni berputar lebih kurang 1 jam sengah..pelakon dia lak bekas hero Matrix...si keenu reaves...dari segi jalan citer,aku rasa citer ni macam citer Independence Day ler..kisah Aliens serang bumi dan nak menakluk bumi,aku rasa jalan citer ni biasa sajer tak ler amazing sangat..cuma teknik CGI dia hebat jugak ler sebab nampak macam real jer.Tapi dalam citer ni Klattuu(nama keenu reaves dalam citer ni)merupakan aliens yang dah rupa orang..tapi yang dikira okay dalam citer ni ada pengajaran kepada semua penduduk bumi,jangan bergaduh dan sama sama menjaga bumi dari anasir yang tak bagus..begitu ler kisahnya..sebab alien ni rasa manusia ni tak manjaga bumi dan bertindak untuk mengambil dari manusia...ghetoo..aku rasa citer ni leh bagi 3 sengah bintang jer...

0 comments: